četrtek, januar 25, 2007

Moja ljubezen bo tvoja oblast

Ne čutim besed in ne čutim dejanj,
ker jaz živim čisto sam sredi sanj.
Ni živih obrazov, preteklih porazov,
zame sanje živijo za prihodnje upanje.
Ko ustavil se bo čas, ko odšla bo oblast,
moja ljubezen doživela bo nenaden porast.

Strah bo izginil, v srcu poginil
in življenje začutilo bo sončno stran neba.
Ne upam verjeti, da vse bo popolno,
a še vedno želim si dežja srečnega.
Ni resnice resnic na tem svetu,
želel sem uživati v življenjskem poletu.

Na obrazih začudeni pogledi vame stremijo,
kakor mačke miši ponoči lovijo.
Pogledi bedni, včasih nezavedni,
v meni odpor vzbuja črnina njihova.
Zaprem oči in sanje lovim,
počasi, a vztrajno jih z ljubeznijo živim.

Jaz živim čisto sam sredi sanj,
zame sanje živijo za prihodnje upanje.

In ko ustavil se bo čas in premagan bo poraz,
takrat moja ljubezen tvoja bo oblast.

Ni komentarjev: