sreda, januar 31, 2007

Krogi

Kroženje.
Končni krogi, neskončno kroženje.
Neustavljivo in brezkompromisno.
Večni krogi življenja pripeljejo na začetek.
Na začetek bivanja, ko začneš krožiti.
In potem krožiš.
Neprenehoma rišeš kroge po listu življenja.
Brez konca in kraja oblikuješ kroge.
Enkrat veliki in nepredstavljivi,
spet drugič čisto majhni, enodnevni.
Krogi.
Brez njih je konec, z njimi pa si vedno na začetku.
Z njimi vedno mlad, vedno s ciljem.
S ciljem, ki je le začetek.
Le začetek neskončnosti, ki ga ni.
Vsak dan skupaj s krogi in s ciljem, z začetkom.

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ej tale mi je pa prav všeč. . . . . dej objav še več takih

Gregs pravi ...

Me veseli, dear anonymous, da ti je pesem všeč... Glede "dej objav še več takih" pa ne morem nič obljubiti, ker pride inspiracija z dnevom (oziroma trenutkom).

Anonimni pravi ...

dear anonymus. . . . .joj kok uradno tole zveni. ka te pa kej najbolj motivira? ljubezen, žalost, sreča,...?

Anonimni pravi ...

ktera pesm oz. razmišljanje je pa tebi osebno najbolj všeč? al pa če vprašam mal drgač? kera se ti zdi da najbolj opiše tebe?

Gregs pravi ...

Pesem Stil mi je kar precej všeč. :) Motivirajo me: uspehi, ljubezen, prijatelji, predvsem pa se skušam kar najbolj motivirati sam.

Glede na to, da te moti ime anonymous, se lahko predstaviš... :)

Anonimni pravi ...

ok. . . got me! 1:0 zate!

Anonimni pravi ...

zanimivo . . . tole sm opazla šele k sm drugič prebrala tvoj odgovor. . . kot motivacijo si omenu sam pozitivne stvari. . . .kaj pa k si žalostn? najlepše pesmi se menda rodijo iz bolečine. . . . .

Gregs pravi ...

Ko omenjaš pesmi, ki se rodijo iz bolečine, me to spomni na Prešerna in njegove mokrocveteče rož'ce poezije. Zdi se mi, da včasih sploh ni slabo biti malo romantičen in logično - takrat morda pipeš iz bolečine, vendar vseeno zagovarjam realen/razumski pogled na svet.

Anonimni pravi ...

uau. . .s tabo se je pa prau izziv menit. . . da si bolj razumski praviš? men se zdiš pa bolj globok. . .pa no ofence- to je mišleno kt pohvala. . . . sicer je pa tud razum pomembn faktor. ce že ne najpomembnejši. . .

Gregs pravi ...

Sklepaš iz napisanega (v pesmih) glede moje razumskosti in na drugi strani zasanjanosti?

drgač... Hvala. :)

Anonimni pravi ...

pesmi so mi bolj zasanjane. polne skritih pomenov. težke. morda razumljivejše če bi te poznala. tako zares. glede razuma pa te zopet citiram (sej ne zamerš, ne?):"vendar vseeno zagovarjam realen/razumski pogled na svet."

Gregs pravi ...

No... Končno izvem nekaj o tebi. In sicer "da me ne poznaš zares".

In ne. Ne zamerim.

In drugič. Pesmi so mi všeč, če so zasanjane. Pesmi so mi všeč, če skrivajo več kot odkrivajo. Pesmi so mi všeč tudi, ko so pronicljive. Včasih skušam biti takšen (glej Stil, Ne brišem...).

Anonimni pravi ...

ja.....ne brišem mi je kul........tud jst nism.