torek, januar 23, 2007

Edinstven pogled

Pogled z neba
bil bi sprejemljiv.
Za to, morda,
ostal bi dojemljiv.

Pogled v oči,
pogled v nasprotju noči,
prinesel spremembe bi v središču moči.

Kako brezbrižen bi ostal, ko skrbno varovan zaklad vsem znan bi postal?
In zaklad se odpre.

Najlepši obrazi, naklonjeni in poznani,
čisti vonji, polni in plemeniti,
postanejo nasprotno naravnani,
v zlobno čašo bili bi zliti.

Tihe, skrivnostne, sramežljive lepotice,
prelepe, razumne, čuteče krasotice
naenkrat ostale brez diha vse,
vse planile bi nad mene.

Ah, neumne sanje neslišnih misli.
Vse skrite ostale v glavi nečisti.

A vendar.
Pogled v oči,
pogled v nasprotju noči,
prinesel spremembe bi v središču moči.

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kako brezbrižen bi ostal, ko skrbno varovan zaklad vsem znan bi postal?
A vendar.
Pogled v oči,
pogled v nasprotju noči,
prinesel spremembe bi v središču moči.

Gregs pravi ...

Hja... Citiraš me... In kaj želiš povedati? (jst namreč dobro vem, kaj sem želel sporočiti)

Anonimni pravi ...

hmmmmmmm. . . . si pa arogantn. tud jst vem ka sm htela povedat. če se ti pa zdi da bi ti mogla razložit, si pa najprej ti na potezi!

Gregs pravi ...

Hej, hej... Sej nism mislil nič slabega. Pogled v moj lasten um sem imel v mislih v tej pesmi. Čaw

Anonimni pravi ...

same with me. . . . sm se nekak našla v teh besedah. . . . ktere bi ti izpostavu?

Gregs pravi ...

Vse skrite ostale v glavi nečisti.

To bi izpostavil. :)

Misli morajo včasih ostati skrite.

Anonimni pravi ...

hmmmmm. . . .se mi je zdel:) sm pr prejšnjem komentarju najprej hotla rečt da sm te s temi besedami hotla vzpodbudit da morda pa le razkriješ ta zaklad o kterem govoriš. morda pa le ne bi ostau brezbrižn do njega?! . . . . sam me je potem zmedu stavek: in zaklad se odpre.. . . . . ja, nektere misli morjo pa včasih res ostat skrite. . . . . .al pa nas je sam prevč strah, da bi odkrite in izrečene izgubile svoj čar?!

Gregs pravi ...

V naslednjih dveh kiticah sem želel ponazoriti, kaj bi se zgodilo, če bi vse prišlo na dan. Nato (seveda) zanikam neumne misli.

Jah... priznam... Strah me je.