sreda, junij 20, 2007

Na kolesu... again!

Danes sem se namenoma zbudil zelo zgodaj. Izbral sem si samoubijajočo uro 4.45, a sem zato lahko kolesaril že (točno) ob sončnem vzhodu.

Najprej niti nisem vedel, kam točno grem - nekam v Zgornjo Savinjsko. No, na koncu pa sem prikolesaril kar do Logarske doline. Imam občutek, da sem bil današnji prvi turist gor, v tej prelepi ledeniški dolini. Ko sem prispel do vhoda v dolino in kot že tolikokrat zagledal prelep razgled sem komaj še dihal. Resnično mi je pobralo sapo. Malo pred osmo uro zjutraj so sončni žarki čisto nemočno božali Kamniško-Savinjske Alpe, temperatura je bila okoli 20°C, jaz pa sem se počutil kot hudičevo močan samorog, ki opazuje in kontrolira svoj teritorij. Fantastično! Tisto malo rozin in 100g čokolade je bilo sicer kar premalo, da bi nadomestil vso potrošeno energijo, a sem vendar nazaj grede dobro kolesaril. V Žalcu sem bil dvajset do enajstih.

Moram vas opozoriti, da se nikar preveč ne nastavljajte soncu vsaj med 12.00 in 16.00 uro!

Ni komentarjev: