četrtek, junij 28, 2007

Avtomobilska nesreča na moji ulici

Včeraj zvečer okoli desete ure se je pod našim blokom zgodila prometna nesreča.

Tipkam za računalnikom, ko naenkrat zaslišim strašen ropot. Najprej cviljenje, nato zamolkel udarec, ponovno cviljenje, zvok zavoja, bum, cviljenje... Stečem na balkon pogledat, kaj se je dejansko zgodilo in vidim nič drugega kot avto z razbitim odbijačem in zvito pločevino. Odpeljal je dalje po ulici skupaj z grozno cvilečim zvokom. Očitno je presekal gumo ali pa je guma drgnila ob zvito pločevino. Na prvem možnem križišču je zavil in mi izginil iz vidnega polja.

Danes sem se zbudil dosti zgodaj. Okoli šestih. In ponovno odšel na balkon, od koder sem se malo razgledal in opazil komunalne delavce, ki so v bližini svojega hrupnega traktorčka čistili ostanke nesreče. Očitno se je avto prejšnjega večera zaletel v ulično luč, še prej pa se zaletel v pločnik. Vzrok - najbrž alkohol. Na srečo ni zbil kakšnega pešca ali pa spravil v nevarnost koga drugega. Kakorkoli, komunalci so s pomočjo metel in izjemno hrupnega traktorčka, ki me - mimogrede - zbudi skoraj vsak dan, očistili ulico. Na cesti je namreč ostalo nekaj stekla.

Morala na cesti? Nizka, nižja, najnižja.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

res je. morala je na psu