ponedeljek, junij 11, 2007

Anne Frank

V prejšnjem postu sem zapisal, da sem za tri dni počitnikoval v Termah 3000. Res je bilo čudovito, vendar sem prepričan, da mi čas ne bi minil tako hitro, če ne bi imel s seboj knjige Dnevnik Anne Frank.
Povod za izposojo te knjige, za katero sem sicer že prej slišal, je bila predstavitev življenja Anne Frank s strani treh sošolk. Vse tri so v okviru nekega mednarodnega projekta letošnje šolsko leto raziskovale in ustvarjale neke vrste razstavo. Čestitam!

Da preidem od nebistvenega k bistvenemu: knjiga me je srečala ravno pravi čas. Slednjega imam zadnje dni na pretek, hkrati me tudi zanima vojni čas glede na to, da so jo vsi moji stari starši tako ali drugače izkusili. Mojega dedija npr. najbrž ne bi bilo več - zakaj? Ker so Nemci hodili po naših krajih in pod "Hitler jugend" prevzeli vse otroke. Na srečo je bil oče mojega dedija sila iznajdljiv in je bil prisiljen zatajiti zdravje svojega otroka - rekel je, da je hudo bolan (moj dedi). No, upam, da ste razumeli vse to.

Dnevnik Anne Frank je dnevnik mlade židovske deklice, rojene junija 1929, kar pomeni, da je v svojih najstniških letih naletela na okupatorja, ki je zaznamoval preostanek njenega življenja. V Amsterdamu se je bila njena družina prisiljena skrivati od leta 1942 dalje. O samem življenju Anne se lahko poučite drugje na spletu. Še bolje bi bilo, če knjigo preberete (v primeru, da je še niste!)!

Torej - kakor sem vam že mnogokrat svetoval: "Berite, ustvarjajte, raziskujte, živite s polno paro! Življenje je samo eno - čutimo ga, užijmo ga, zavedajmo se ga! Povejte "ljubim te", "oprosti", "hvala", "super si"..."

Enjoy!

Ni komentarjev: