sreda, september 05, 2007

Hitre rdeče asociacije

Pišem o rdeči, saj ne vem, zakaj ne bi. Rdeča. Krvavo rdeča mi prva pade na misel. Popolna in lepa. Strastna in vojna v meni požiga drevesa; nesmisel? Tudi ogenj je rdeč. Rdeče so ptice, rdeče je nebo in rdeče so solze nemira. Rdeč je svet, ko se preliva kri na njem. Rdeče so misli, ko sem zaljubljen. Ko smo zaljubljeni. Rdeča je barva ljubezni in sovraštva. Krvi in ljubezni. Rdeči so cvetovi lokvanjev v ribniku. In rahlo rožnato rdeči so flamingi. Ali so flamingi? Ne vem. Tiste prelepe ptice. Kaj naj pišem. Ah, saj res. Rdeča. Krvavo rdeča. Rdeč metuljček poleg črne obleke popestri obleko in jo naredi rahlo igrivo. Ali rdeč metuljček kaže osebnost človeka, ki ga nosi? Rdeče hlače. Groza in strah. Italijani pa bi rekli " modno". Ah, ti Italijani, ki imajo rdečo celo v zastavi. Ampak rdeče ne bi povezal z Italijani, prej s Kitajci ali pa morda Kanadčani. Tudi lava je žgoče rdeča. Kaj je še rdeče? Mars! Rdeči planet. In rdeči so tulipani na našem vrtu. Rdeče češnje. Njami. Sočne in sladke. Takšne kot je rdeča sama. Sočna in sladka. Ljubezenska. To je močna barva. Vsekakor. In rdeča. Hmm ... Rdeča me spominja tudi na kakšno osebo. Najbrž. In rad imam rdeče majice. Še posebej tiste s kratkimi rokavi. Kadar imam preveč energije, sigurno oblečem kakšno izmed njih. Ja. Rdeča. Ena izmed mnogih barv. Rdeči so srčki na voščilnicah, čestitkah in ostalih (včasih kičastih) dodatkih. Rdeči so celo plišasti slončki. Absurd globalizacije. Rdeči slončki! Bodo moji otroci (moji otroci?!) mislili, da so sloni rdeči. Ne. Upam, da ne. Rdeča ljubezen. Haha. Je ta resnična ali krvava? Iskrena ali zahrbtna? Rdeče so španske in mehiške nadaljevanke. Pa kolumbijske tudi. Saj so tudi kolumbijske, kajne? Prekleti rdeči telefon. Oh, ja. Socializem v Rusiji; tudi ta je rdeč. In rdeče so vse vojne. To sem že povedal. Ne ustavljaj se. Rdeče ne izpusti izpred oči. Kako bi bila slišati rdeča? Kot zvok papige ali kot zvok atomske bombe? Le kakšen je zvok atomske bombe? En velik bum. Ja, to bi šlo. Tudi rdeča je en ogromen in močan bum. Ko te puščica zadane, povzroči "bum" v tvojem srcu. Poletje je morda rdeče. Ampak, ali je to res rdeč letni čas? Rdeč mesec je maj. Rdeč letni čas pa je morda res poletje. Čeprav ... Nisem prepričan. Lahko bi bila tudi zima, ko se spomnim na drobcene rdeče kapljice krvi na brezmadežno belem snegu. Kontrast. In lahko bi bila jesen, ko so rdeči listi najlepši, a hkrati najotožnejši. Lahko bi bila rdeča pomlad. Nenazadnje je maj pomladni mesec in rdeče so številne cvetice. Njih cvetovi so najmočnejši, če so rdeči. Ah, saj res! (Ponovno!) Rdeče vrtnice. Nedvomno znak ljubezni. Goreče ljubezni. Strastne ljubezni. Rdeče perilo in rdeče podvezice so morda sexy. Ne vem. Kakor za koga. Hmmm ... Rdeča pentlja v dišečih laseh dekleta. Lepo. Sveže. Rdeča poletna oblekica, ki boža prelepo telo. Rdeče bikinike na plaži. Odlično. Izvrstno. Mamljivo. Če je telo lepo. Tega se moramo zavedati. Rdeč sex. Ampak rdeča je lahko tudi duša. Sicer ne vem ... V tem primeru je lahko krvava, umazana, krvoločna ali čisto nasprotno strastna, ljubeča, čutna. Rdeči ljudje so mi všeč. So mi res? Kakšni pa so? Ekstremni? Rdeča, barva krvi. Krvi in ne vode. In katera izmed njiju je tekočina življenja? Ah, ta rdeča, ki me je izčrpala. Rdeča ljubezen.

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

neverjetno, ampak zadnja dva dneva je bila rdeča zelo velikokrat omenjena v pogovorih s prijatelji... :D vsepovsod smo jo najprej opazili (ali jo iskali);) rdeč sončni zahod, rdeča fasada, rdeči čevlji, rdeče jabolko, rdeče oči (trenutno moje, zaradi leč :)) rdeče...

Anonimni pravi ...

Se pridružujem mnenju o (večni) aktualnosti rdeče. Na ta hladen dan me že ves čas poskuša ogreti rdeča jakna. Na spodnji majčki se zadovoljno sončijo sočne rdeče češnjice. Rdeča je strastna.

Za rdečo moraš imeti pogum, ker vedno seva, izstopa iz beline-črnine.

Za rdečo moraš imeti vsebino, da ne izgledaš kičasto.

Marla.

Anonimni pravi ...

Hallo!

Danes sem dan preživela v Celovcu, kjer sem kot običajno zašla tudi v CityArkaden. V trgovini Marco O'Polo sem uzrla oranžnordečo majico, na kateri je pisalo:

"When you're in doubt, wear red." :)

Felatrice.

Anonimni pravi ...

Іt іs perfесt time to make somе plans for the lοng run and іt's time to be happy. I have learn this submit and if I may I wish to counsel you few fascinating issues or advice. Maybe you can write subsequent articles referring to this article. I desire to learn more issues about it!

My weblog ipad repair kl

Anonimni pravi ...

I'd like to thank you for the efforts you've put in ωriting this ѕite.
ӏ really hope to viеw the same high-gradе blog posts from уou
in the future as wеll. In fact, your creative writіng abilіtieѕ hаs enсourаged me
tο get my very own sitе now ;)

Here iѕ mу blοg ρost: ipad Repair pj