torek, september 04, 2007

Bobbi DePorter in Mike Hernacki: Kvantno učenje

Že pred začetkom šolskega leta sem prebral nekakšen priročnik o učenju, spominu, miselnih sposobnostih, možganih, učnih tehnikah, eksponentnem branju, krepitvi samozavesti ...

Kvantno učenje. Seveda ne morem pisati o sami vsebini. Ni leposlovje. Lahko pa priporočim knjigo vsem, ki ne najdete pravega načina k doseganju uspeha, se ne znate motivirati, imate težave s pomnjenjem podatkov, ne veste, kako pisati, brati, biti samozavestni, odkriti ...

Moje mnenje: Knjiga mi je utrdila prepričanje, da lahko dosežem, kar želim. Zvišala mi je samozavest, čeprav na trenutke deluje preveč teoretična in se zdi napisano skorajda nedosegljivo. Poučil sem se o tehnikah kreativnega pisanja, o asociacijah ter o ustvarjalnosti.
Moja ocena: 8/10. Ker je eden boljših priročnikov te vrste, kar sem jih kadarkoli prebral ali vsaj dobil v roke.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Jp, se strinjam. Meni je pomagal zvišati ocene :D