sobota, marec 03, 2007

Raich, Majdičeva in Strel

Preživel sem delovno soboto. Začel sem z angleščino, čez večino dneva (5 ur) nadaljeval z matematiko (adicijski izreki & stuff)... Ob pol štirih sem si naredil kosilo, nato pa še naredil neke vaje za geografijo o Severni Evropi. Zaključil sem z enourno (ali nekoliko daljšo) seanso iz fizike.
Nato sem povsem "zblojen" sedel za računalnik in ugotovil, da je na današnji tekmi za svetovni pokal v Kranjski Gori zmagal Benjamin Raich. Že tretjič zapored. Še enkrat se je izvrstno uvrstila tudi Petra Majdič in s petim mestom na 30 km potrdila, kako izkušena in dobra tekmovalka je. Še enkrat torej: "Kapo dol!" Spomnil pa sem se tudi na Martina Strela, ki je za sabo pustil že polovico svoje avanture na Amazonki. Le sprašujem se lahko, kakšen bo prišel na cilj. Živ ali mrtev? Malo za šalo, malo za res.

Ni komentarjev: