petek, november 10, 2006

This feeling is what I love

Ljubim občutek samozavesti, obožujem občutek, ko vem, da sem naredil nekaj dobro.

Dobro v pravem pomenu besede. In danes je to bil zgodovinski test. Ki sem ga rešil dobro. Vsekakor.
Ocena naj bi povedala svoje; vsaj upam, da bo.

Sicer dolgo na mojem portfelju nepriljubljen predmet, ki mi je velikokrat prinašal le izgubo (ne dobesedno), mi je zadnje čase kar všeč. Človek se lahko zares neverjetno spremeni skozi čas.

V torek sem prav tako osvojil eno izmed zmag. 5 pri biologiji. Spraševanje. Strašen uspeh. Počutil sem se in počutim se ODLIČNO. Oceni primerno, torej. Človek, ki ga v tretjem letniku obravnavamu kot predmet biološkega raziskovanja, je resnično izjemen "produkt" evolucije. Upam, da se bo (pri meni) takšno razmišljanje nadaljevalo čim dlje. Do sedaj smo sicer obravnavali "le" genetiko človeka, tkiva (na splošno) pri človeku in podrobno tudi obtočila. Izjemno zanimiv podatek se mi je zdel, da srce požene kri iz levega prekata v aorto s hitrostjo 6 m/s!!! Ali pa morda dejstvo, da srčni ritmovnik sam od sebe proizvaja živčne impulze (SA vozel), s tem pa je zagotovljeno enakomerno utripanje srca...

Ljubezen do znanja. Vsekakor izredno redko čustvo v sodobnem svetu.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

glede tvojega zadnjega stavka se popolnoma strinjam.Lepo, da ti gre v šoli tako dobro.
Čestitam!!!!!