sobota, november 04, 2006

Kovanec za en tolar

Želim vam predstaviti čisto preprost (psihološki) test, ki sem ga našel v že omenjeni knjigi Moč možganov. Že vnaprej bi rad poudaril, da sledite navodilom in ne preskakujete vrstic in torej nikar ne kukajte prehitro navzdol po strani.

Najprej globoko vdihnite. (ta del lahko preskočite, if you want to)

Nato poiščite svinčnik, kuli, pinkalo, kredo ali karkoli pisalu podobnega ter list papirja, karton, škatlo, morda površino mize, tablo...

Sedaj vam zastavim nalogo:
Kar najbolj natančno narišite krog, katerega velikost naj bo čim bolj enaka velikost kovanca za en tolar!, PRI TEM PA NIKAR NE POIŠČITE KOVANCA, ampak RIŠITE PO OBČUTKU IN SPOMINU!

Ko ste zadovoljni s svojo umetnino, poiščite ustrezen kovanec (torej za en tolar) in preverite, kako natančno ste ga narisali.



Če ste narisali premajhen krog, to (s psihološkega stališča) pomeni, da imate dovolj vsega (denarja) in ne čutite potrebe, da bi imeli več.
Če pa ste morda narisali večji obris kot je kovanec v resnici, potem vam morda primanjkuje denarja in si želite več.

Po raziskavah, ki so jih opravili znanstveniki, test skoraj 100% drži, sicer pa presodite sami.

Mimogrede, sam sem narisal premajhen kovanec (kar občutno) in seveda "priznam", da mi ničesar ne manjka.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

kul test :D tudi sam sem narisal premali obris kovanca :D priznam nič pomembnega mi v življenju ne manjka :)

p.s. sem pa imel težave z iskanjem kovanca za en tolar :D