ponedeljek, november 20, 2006

Dež in oblaki

Po dolgem času je bil danes deževen dan in moram priznati, da je kar nekako nezaželjeno vplival name. Dež namreč. Zjutraj sem se seveda le s težavo zbudil, nato pa sem bil skozi celo dopoldne precej buden, kot bi človek rekel. Malo kasneje, okoli poldneva in še malo čez, pa sem naenkrat postal tako zaspan, da sam nisem mogel verjeti. In to se mi ni zgodilo prvič! Le danes je bil ta simptom še posebej očiten, ker je bil deževen in turoben dan. Še dobro, da sem zaradi obiska pri zobozdravnici šel prej od pouka in bil navsezadnje tudi prej doma. Takrat sem namreč ponovno "oživel".

Sicer pa glede na dež in nikakršno vreme niakor ne mislite, da je bilo tudi mnoje razpoložejšno. Nasprotno. Zadnje dni, če ne kar tedne, se počutim odlično. Sploh psihično, če že ne toliko fizično. Vse bolj in bolj pa me vendarle moti, da moram vsak dan oziroma vsak večer znova in znova - spati. Kajti poraba časa za spanje se mi ničkolikokrat zdi pretirana in skorajda nekoristna.
Na koncu se seveda moram vsak dan sprijazniti s svojo biološko uro.

Ni komentarjev: