torek, februar 27, 2007

Vsako ime je predstava zase

Anja? Peter? Mateja?
Sonja? Alenka? Žan?
Tadej? Brina? Nina?
Aleš? Mina? Tina?
Sabina? Špela? Zlatko?
Zakladko? Rok? Niko?
Primož? Sara? Lovro?
Klemen? Nika? Nejc?

Ne vem in ne vem.
Vsak svoje predstave v glavi ima.
In mojih, mojih, nihče ne pozna.
Tvoje skrij, da drug ne vidi jih,
kaj bil bi storil, če ostal bi brez njih?

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

si to zapisal naključna imena ali se vmes nekje skrivajo osebe, ki ti morda pomenijo nekaj več?

bi rad videl predstave drugih ljudi? kako močna je tvoja radovednost?

meni bi bilo pa všeč, če bi lahko svoje predstave tudi s kom delila.
i belive in a power of comunication :)

Gregs pravi ...

Imena so deloma naključna...

Predstave drugih me seveda tudi zanimajo. Sicer sem želel poudariti "le" relativnost imen, ki jih naključno slišimo. Vsak izmed nas ima namreč svojo predstavo pod določenim imenom. Se mi zdi.