ponedeljek, julij 30, 2007

"Kartako"

Torej. Danes mi je na uho oziroma pred oči prišla pripomba, da se mora blog obnavljati redno.

Se strinjam.

Ampak ali mi lahko kdo pove, kako napeljati internet v šotor na Jezersko, kjer sem preživel prejšnji teden? Sploh pa nimam niti najmanjše želje po tem. Teden brez tehnologije je bil balzam za živce, dušo in telo.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

oooj, welcome back.

zaradi desetdnevnega počivfanja bloga pa se ne sekiraj. saj praviš, da je bil balzam :)) tudi meni, ja.

Krtek pravi ...

Ma to velja za bloge v stilu, kaj sem delal(a) včeraj in kje sem bil. Zapisi brez globine zahtevajo, da se pojavljajo novi in novi. Tako kot sodobna "komercialna" muska. Slišiš 2x pa je imaš dosti in rabiš nekaj novega.

Če pa blog ima vsebino, potem pa bralci ne potrebujejo vsak dan novih zapisov. Sicer pa je bolje imeti kvaliteto zapisov, kot pa kvantiteto obiskovalcev. S kvalitieto pridejo tudi kvalitetni bralci :)