nedelja, maj 27, 2007

Občutje

Uživam, ko zjutraj vidim sonce na obzorju
in slišim kapljice polzeti po sveže zelenih bilkah bujnega travnika.
Na nebesno modrem nebu pojavljajo se prvi, čisto nežni oblački
in znova me prevzame občutek svobode, veselja in življenja.
Dan se začne in moje srce se polni z vsem bogastvom,
ki mi ga prinašajo vsi čisti elementi vsakdana.
A dan ni dnevu enak, čudovita je raznolikost mojega bivanja,
iskren nasmeh ob mislih na vse to se riše mi na obrazu.
Narava podari mi ogromno novega, lepega, nedotakljivega,
toda vse večje vrednote najdem v ljudeh, ki obdajajo me.
Resnični nasmehi prijaznih ljudi - rad jih sprejemam vsako sekundo
in čutim, da radi imajo me takšnega, kakršen sem.
Ko vedno znova potrjujem sam sebi občutek miru,
sprašujem se, kako izjemno je, da sem jaz in da sem tu.
Ugotavljam, da lepota življenja vendar ni odvisna od drugih,
življenje je moje, življenje izpolnjujem sam z energijo, ki jo imam.

Ni komentarjev: