petek, november 02, 2007

Sofokles: Antigona

Pred Smoletovo Antigono sem v kakšni uri prebral antično Antigono in užival v jeziku, v besedah, v preprostosti. Dodobra sem se naužil tudi čustev in osvobodil dušo. Razgibal sem obrazne mišice, zlasti tiste, ki skrbijo za premikanje ustnic in tiste, ki pomagajo izražati določena čustva. Imel sem mir in imel sem knjigo. Imel sem čas in imel se pivo. (Se hecam, a se rima.)

Ne glede na vse skupaj, moram priznati, da sem užival ob branju, ponovno me je presenetila kvaliteta besedila.

Antigona, Ismena, Kreon, Hajmon, stražar, Tejrezias, glasnik, Evridika, zbor. Več o vsem skupaj preberite. Ker ne bom pisal o vsebini.

Moje mnenje: Vsekakor pa obvezno dodajam svoje mnenje. Kakor sem že napisal, me je delo ponovno presenetilo, navdušilo me je tekoče branje. Všečna je strnjenost vsebine. Prav zato je tragedija zelo učinkovita ...
Moja ocena: Za tradicionalno dramatiko tradicionalna 10/10.

2 komentarja:

Pucca pravi ...

tudi jaz ji dam iskreno 10ko :)

Anonimni pravi ...

Tudi mene je Antigona prevzela. Le nekaj je, kar mi ni popolnoma jasno. Kakšno vlogo ima zbor, kateri se pojavi pred začetkom vsakega poglavja. Je ta povezan z dogajanjem, ali je to kar tako za hec.